Analýza marketingového mixu vybraného subjektu – Bc. Monika Drastíková
Bc. Monika Drastíková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu vybraného subjektu
Analysis of the marketing mix in selected enterprises
Anotace:
Má bakalářská práce je na téma „analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu“. Předmětem mé bakalářské práce je provést analýzu a kritické zhodnocení stávajících nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve vybrané společnost. Na základě zjištěných výsledků navrhnu případná opatření. Ve své bakalářské práci budu zkoumat marketingový mix firmy Pekar s.r.o. Bakalářská práce je rozdělená do dvou …víceAbstract:
My bachelor thesis is on the topic of „ analysis of the marketing mix in selected subject“. The subject of my bachelor thesis is to analyze and critically evaluate existing tools at marketing and communication mix in selected company and based on the findings suggest appropriate measures. In my bachelor thesis, I will examine the marketing mix of company Pekar Ltd. Bachelor thesis is divided into two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/yuoqy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková