Michaela Polášková
Bachelor's thesis
Vizuální styl festivalu
Visual style of festival
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je vytvoření nového vizuálního stylu pro hudební festival Hrady CZ. Jedná se o festival, který se koná každý letní víkend u jiného hradu či zámku v České republice. Cílem práce je vytvořit design, který bude divácky atraktivnější a bude vhodnější pro cílovou skupinu a také zvýšit pomocí festivalu návštěvnost českých kulturních památek i mimo letní měsíce. Teoretická část …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the creation of a new visual style for the music festival Hrady CZ. It is a festival that takes place every summer weekend at a different castle in the Czech Republic. The goal of the work is to create a design that will be more attractive to the audience and will be more suitable for the target group, and also to increase the number of visitors to Czech cultural …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2023
- Supervisor: MgA. Klára Horová
- Reader: Barbora Toman Tylová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights