Bc. Tomáš TOMAN

Bachelor's thesis

Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.

CRM system analysis of airline company Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
Abstract:
V súčasnosti problematika riadenia vzťahov so zákazníkmi predstavuje pre všetky moderné letecké spoločnosti významnú oblasť marketingových aktivít, a práve preto sa vo svojej bakalárskej práci venujem problematike CRM. Štruktúrne je táto práca rozdelená do dvoch celkov. Teoretická časť je zameraná na zhodnotenie teoretických poznatkov riadenia zákazníckych vzťahov. Praktickú časť práce tvoria všeobecná …more
Abstract:
Nowadays customer relationship management problematics is very important part of airline´s marketing activities and that is why my bachelor project is concerned on this issue. Structurally this project is divided into two parts. The theoretical part evaluates theoretical CRM knowledge. The analytical part consists of the current airline CRM trend analysis and the CRM system analysis of Air Slovakia …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2005
Accessible from:: 20. 5. 2005
Identifier: 1606

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOMAN, Tomáš. Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.