Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o. – Bc. Tomáš TOMAN
Bc. Tomáš TOMAN
Bachelor's thesis
Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
CRM system analysis of airline company Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
Abstract:
V súčasnosti problematika riadenia vzťahov so zákazníkmi predstavuje pre všetky moderné letecké spoločnosti významnú oblasť marketingových aktivít, a práve preto sa vo svojej bakalárskej práci venujem problematike CRM. Štruktúrne je táto práca rozdelená do dvoch celkov. Teoretická časť je zameraná na zhodnotenie teoretických poznatkov riadenia zákazníckych vzťahov. Praktickú časť práce tvoria všeobecná …moreAbstract:
Nowadays customer relationship management problematics is very important part of airline´s marketing activities and that is why my bachelor project is concerned on this issue. Structurally this project is divided into two parts. The theoretical part evaluates theoretical CRM knowledge. The analytical part consists of the current airline CRM trend analysis and the CRM system analysis of Air Slovakia …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2005
Accessible from:: 20. 5. 2005
Identifier:
1606
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMAN, Tomáš. \textit{Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/yovnq4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMAN, Tomáš. Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Efektívna marketingová komunikácia v bankovej činnosti
Diána Kecskés -
Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy
Iveta GERŠÁKOVÁ -
Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
Tomáš TOMAN -
Mezinárodní obchodně-právní vztahy subjektů v civilním letectví
Veronika Bordovská -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ