Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Ing. Tereza Dufková
Ing. Tereza Dufková
Bachelor's thesis
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Impact of Different Types of Communications/Advertising and Communications Mix to Specific Target Groups
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřená na vliv marketingové komunikace a reklamy na cílové skupiny. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vysvětlí základní termíny marketingová komunikace a komunikační mix. Praktická část se zabývá konkrétními marketingovými strategiemi dvou firem, použitím komunikačních nástrojů v závislosti na cílové skupině a jejich marketingovou komunikací.Abstract:
This bachelor degrese thesis focuses on the influence of marketing communications and advertising on target groups. This work is divided into two parts. The theoretical part explains the basic terms here of marketing communication and communication mix. Its practical part deals with specific marketing strategies of the monitored companies, the use of communication tools depending on the target group …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e8w0d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova