Evaluation of Marketing Communication – Markéta Bubnová
Markéta Bubnová
Master's thesis
Evaluation of Marketing Communication
Abstract:
The goal of the diploma thesis is to evaluate marketing communication of Faculty of Economics and Management of Czech University of Life Science in Prague in field of student mobility.The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part is focused on literature review in field of service marketing, marketing communication or integrated marketing communication.Practical …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri
Názov
Vložil
Vložené
Práva