Prieskum zmien nákupného chovania firemných zákazníkov – Bc. Jan Jelínek
Bc. Jan Jelínek
Master's thesis
Prieskum zmien nákupného chovania firemných zákazníkov
Survey changes shopping of behavior corporate custumers
Anotácia:
Marketing je definován jako řídící proces, který má za úlohu v časovém předstihu určit požadavky jednotlivých zákazníku při dosažení co nejvyššího zisku společnosti. Cílem organizace je vytvořit, získat a udržet si zákazníka. Aby organizace mohla vytvořit, získat a udržet si zákazníka, musí vyrobit, vytvořit a dodat zboží a služby, které chtějí, oceňují, a to za podmínek atraktivních pro zákazníky …viacAbstract:
Marketig is defined as the managment process, wich has the task to determine in the requirements of each customerin order to maximize profit.The organization is to create, acquire and retain customers. For an organization to create, acquire and retain customers, to produce, create and deliver goods and services they want, appreciate, under the conditions attractive to customers. The organization must …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/sr18b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedúci: doc. RSDr. Vojtěch Malátek, CSc.
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová