Marketingový plán průmyslového podniku – Pavla Patová
Pavla Patová
Bakalářská práce
Marketingový plán průmyslového podniku
Marketing Plan for a Manufactoring Firm
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhu marketingového plánu pro společnost SEA – Chomutov, s.r.o. Předtím, než se přistoupí k samotnému plánu, musí být provedena situační analýza vnitřního a vnějšího okolí působící na podnik a interní analýza podniku, které poslouží ke stanovení slabých a silných stránek podniku, jeho hrozeb a příležitostí. Poté se určí marketingové cíle, které jsou v souladu …víceAbstract:
This bachelor thesis concerns the design of a marketing plan for the company SEA - Chomutov, s.r.o. Before proceeding to the plan itself, a situational analysis of internal and external factors affecting the company, as well as an internal analysis of the company, must be carried out to determine strengths and weaknesses of, and identify any threats to and opportunities for the company. Marketing goals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: Naděžda Klabusayová
- Oponent: Jaroslav Hubáček
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec