Josef Neugebauer

Diplomová práce

Přímý prodej datových tarifů společnosti JHComp, s.r.o.

Direct sales data tariffs of company JHComp, Ltd
Anotace:
Diplomová práce pojednává o přímém prodeji a jeho použití v malém podniku. Konkrétně se jedná o prodej internetového připojení regionálního poskytovatele internetu. Cílem této práce je prokázat, že přímým prodejem lze získat pro společnost JHComp nové zákazníky na silně konkurenčním trhu, na trhu kde sama společnost již řadu let působí. Za tímto účelem vzniká projekt, plánuje se prodej a následně dochází …více
Abstract:
The thesis deals with direct sales and its use in small business. Specifically, the sales of Internet service of regional ISP. The aim of this work is to demonstrate that direct selling is the way how to obtain new customers for the company JHComp in a competitive market, the market where the company itself has been long time active. To this end, the project plans the sale and subsequently leads to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 1. 2013
  • Vedoucí: Taťána Hajdíková
  • Oponent: Šárka Polanecká

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34108