Prekoncepty a jejich význam při výuce fyziky na ZŠ – Bc. Zdeňka SCHOBEROVÁ
Bc. Zdeňka SCHOBEROVÁ
Diplomová práce
Prekoncepty a jejich význam při výuce fyziky na ZŠ
Preconcepts and their importance during physics teaching at basic school
Anotace:
Diplomová práce je koncipována tak, aby získané poznatky a závěry mohly sloužit všem, kteří se o vzdělání ve fyzice zajímají. Je zaměřená především na postavení předmětu fyziky v komplexu vyučovacího procesu na ZŠ. Dále pak na základní fyzikální pojmy a jejich prekoncepty v návaznosti 1. a 2. st. ZŠ. Sleduje mezipředmětové vztahy v pojetí prekonceptů a návrh didaktického pojetí vybraných fyzikálních …víceAbstract:
The thesis is outlined to bring to everybody interested in Physics acquired knowledge and conclusions. It is focused on the status of Physics within the educational system at basic school and fundamental physical concepts. These concepts and their preconceptions at primary and upper primary school are in the centre of the author´s attention as well. The submitted thesis follows the relations among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2014
Zveřejnit od: 24. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Tesař, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHOBEROVÁ, Zdeňka. Prekoncepty a jejich význam při výuce fyziky na ZŠ. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / F-TchV/ZŠ navazující-komb.
Práce na příbuzné téma
-
Test aplikačních dovedností - rozumíme obecné chemii?
Petra Andrýsková -
Mezipředmětové vztahy
Magdaléna Sajbenová -
Mezipředmětové vztahy pomocí Ozobotů
Silvie LUKŠOVÁ -
Pracovní listy pro předmět Kosmetika v oboru Kosmetické služby
Jana Honová -
Pracovní listy pro nadané žáky v hudební výchově na druhém stupni ZŠ
Lucie Lašová Podmelová -
Pracovní listy pro předmět Technika obsluhy a služeb
Renata Krejčí -
Pracovní listy pro přírodovědný kroužek
Petra BLOKEŠOVÁ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka
Název
Vložil
Vloženo
Práva