Proces edukace u žáků se specifickými poruchami učení na speciální základní škole – Lenka Beránková
Lenka Beránková
Bachelor's thesis
Proces edukace u žáků se specifickými poruchami učení na speciální základní škole
The process of education for pupils with specific learning difficulties in special primary school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou specifických poruch učení. V teoretické části obsahuje základní informace o specifických poruchách učení, vymezuje základní pojmy a definice v oblasti SPU. Zaměřuje se také na etiologii, diagnostiku a projevy. Podstatná část je věnována možnostem reedukace SPU.Praktická část seznamuje s edukačním procesem žáku s SPU na 1. stupni speciální základní školy. Hlavním …viacAbstract:
This Bachelor's thesis deals with the problems of specific learning difficulties. In theoretic part it contains basic information about learning disabilities, it defines basic concepts terms and definitions of specific learning difficulties. It also focuses on etiology, diagnostics and signs. The essential part is dedicated to the possibilities of reeducation of the specific learning difficulties.The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB441
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2010
- Vedúci: Simona Schmiedová
- Oponent: Eva Švarcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERÁNKOVÁ, Lenka. \textit{Proces edukace u žáků se specifickými poruchami učení na speciální základní škole}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/yyprry/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBachelor programme / odbor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková