Marketingový mix vybrané firmy – Ing. Lenka Nožičková
Ing. Lenka Nožičková
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing Mix of the chosen Company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy Dráčik – Duvi, s. r. o., která se zabývá prodejem hraček, společenských her, knih, CD/DVD a školních potřeb na území České republiky a Slovenska. Cílem práce je analýza marketingového mixu využívaného již zmíněnou firmou a návrhy na jeho zlepšení. Teoretická část se zabývá jednotlivými koncepcemi marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé nástroje …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is a marketing mix of the company Dráčik – Duvi, Ltd., which deals with selling toys, board games, books, CD/DVD and school supplies in the Czech Republic and Slovakia. The aim of this thesis is to analyze the marketing mix used by the mentioned company and suggestions for improvement. The theoretical part deals with individual concepts of the marketing mix and describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nx4gq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Alena Pilná
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová