Ing. Lenka Nožičková

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing Mix of the chosen Company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy Dráčik – Duvi, s. r. o., která se zabývá prodejem hraček, společenských her, knih, CD/DVD a školních potřeb na území České republiky a Slovenska. Cílem práce je analýza marketingového mixu využívaného již zmíněnou firmou a návrhy na jeho zlepšení. Teoretická část se zabývá jednotlivými koncepcemi marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé nástroje …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is a marketing mix of the company Dráčik – Duvi, Ltd., which deals with selling toys, board games, books, CD/DVD and school supplies in the Czech Republic and Slovakia. The aim of this thesis is to analyze the marketing mix used by the mentioned company and suggestions for improvement. The theoretical part deals with individual concepts of the marketing mix and describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Alena Pilná
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní