Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile – Bc. Josef Paroulek
Bc. Josef Paroulek
Diplomová práce
Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
Marketing Communication Mix of T-Mobile
Anotace:
Tato práce je věnována marketingovému komunikačnímu mixu společnosti T-Mobile Czech Republic a deskriptivní analýze její vánoční reklamní kampaně „Skokani,“ uveřejněné v zimě 2012. Celá práce je zaměřená na integraci marketingového komunikačního mixu, jehož jednotlivé složky jsou rozepsané v teoretické části práce. Závěrem práce je vyhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně „Skokani“ z pohledu dopadu …víceAbstract:
This Diploma Thesis is devoted to marketing communication mix of the company T-Mobile Czech Republic and its descriptive analyze of Christmas campaign “Skokani” published in winter 2012. The entire thesis is focused on integration of marketing communication mix, which separate parts are described in theoretical part of the thesis. The conclusion of the diploma thesis is evaluation “Skokani” advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ypb77/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň