The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers – Sara Monnecchi
Sara Monnecchi
Diplomová práce
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
The use of social media in B2B IT companies: a guideline for internal employees as social media micro-influencers
Anotace:
Cílem této studie je porozumět strategiím B2B IT společností v souvislosti s používáním sociálních médií, konkrétně s LinkedIn a popsat jakým způsobem společnosti využívají interní zaměstnance jako mikro-influencery, tak aby vytvořili benefity a vyhnuli se negativním efektům pro společnost, s hlavním zaměřením na důvěryhodnost a e-WOM teorii. Sekundární kvalitativní výzkum založený na komplexní rešerši …víceAbstract:
The purpose of this study is to understand the strategies of B2B IT companies on the usage of social media, in specific LinkedIn, adopting internal employees as micro- influencers or opinion leaders to creates benefits and avoid negative effects for the company, with a major focus on the delivery of trust and e-WOM theory. Secondary research based on a comprehensive literature review is carried out …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78532
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 10. 2019
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Walter Moriel
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MONNECCHI, Sara. \textit{The use of Social Media in B2B it Companies: A~Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/yzshsf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78532
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná -
B2B marketing IT startupu
Jan Mandík -
Public Relations v oblasti informačních technologií, PR B2B a B2C
Eva Čerešňáková -
Popis obchodního B2B procesu a jeho ověření ve vybrané technologické firmě
Martin Mlčoch -
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
Valeriia Stakhovska -
Digitální marketing na B2B trhu.
Petr MARTINÁK -
Specifika komunikace B2B s příkladem vybrané IT společnosti.
Barbora Prudká -
Industry 4.0 and preparing companies for implementing it
Majid Ziaei Nafchi