Sara Monnecchi

Master's thesis

The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers

The use of social media in B2B IT companies: a guideline for internal employees as social media micro-influencers
Anotácia:
Cílem této studie je porozumět strategiím B2B IT společností v souvislosti s používáním sociálních médií, konkrétně s LinkedIn a popsat jakým způsobem společnosti využívají interní zaměstnance jako mikro-influencery, tak aby vytvořili benefity a vyhnuli se negativním efektům pro společnost, s hlavním zaměřením na důvěryhodnost a e-WOM teorii. Sekundární kvalitativní výzkum založený na komplexní rešerši …viac
Abstract:
The purpose of this study is to understand the strategies of B2B IT companies on the usage of social media, in specific LinkedIn, adopting internal employees as micro- influencers or opinion leaders to creates benefits and avoid negative effects for the company, with a major focus on the delivery of trust and e-WOM theory. Secondary research based on a comprehensive literature review is carried out …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 10. 2019
  • Vedúci: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Walter Moriel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78532

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities