Jana ŠVANDOVÁ

Master's thesis

Čtení s porozuměním u žáků 4. ročníku ZŠ

The reading comprehension of pupils of the the fourth year of elementary school
Abstract:
Diplomová práce s názvem Čtení s porozuměním u žáků 4. ročníku ZŠ se zabývá čtenářskými dovednostmi žáků mladšího školního věku v souvislosti se uplatňovanou metodou výuky prvopočátečního čtení. Teoretická část představuje základní termíny týkající se dané problematiky. Jedná se o gramotnost a její dílčí složky, metody výuky prvopočátečního čtení, hodnocení čtenářského výkonu zahrnující kategorizaci …more
Abstract:
The diploma thesis entitled Reading Comprehension of Pupils of the Fourth Year of Elementary School deals with the reading skills of young learners in connection with the applied teaching method of initial reading. The theoretical part presents the basic terms related to the issue. These are literacy and its components, teaching methods of initial reading, evaluation of reading performance including …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 5. 2021
  • Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠVANDOVÁ, Jana. Čtení s porozuměním u žáků 4. ročníku ZŠ. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta