Jana ŠVANDOVÁ

Master's thesis

Čtení s porozuměním u žáků 4. ročníku ZŠ

The reading comprehension of pupils of the the fourth year of elementary school
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Čtení s porozuměním u žáků 4. ročníku ZŠ se zabývá čtenářskými dovednostmi žáků mladšího školního věku v souvislosti se uplatňovanou metodou výuky prvopočátečního čtení. Teoretická část představuje základní termíny týkající se dané problematiky. Jedná se o gramotnost a její dílčí složky, metody výuky prvopočátečního čtení, hodnocení čtenářského výkonu zahrnující kategorizaci …viac
Abstract:
The diploma thesis entitled Reading Comprehension of Pupils of the Fourth Year of Elementary School deals with the reading skills of young learners in connection with the applied teaching method of initial reading. The theoretical part presents the basic terms related to the issue. These are literacy and its components, teaching methods of initial reading, evaluation of reading performance including …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 5. 2021
  • Vedúci: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠVANDOVÁ, Jana. Čtení s porozuměním u žáků 4. ročníku ZŠ. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta