Analýza migrace zákazníků internetového připojení WiFi na xDSL – Veronika Wildová
Veronika Wildová
Master's thesis
Analýza migrace zákazníků internetového připojení WiFi na xDSL
The Project of Migration of Customers from WiFi to Wired Connection
Abstract:
Diplomová práce v teoretické části stručně popisuje technologii bezdrátového internetového připojení (WiFi) a pevného připojení ADSL/VDSL. Práce analyzuje dopad změny technologie na zákaznickou spokojenost a na dvou modelových situacích předpovídá reakci celého segmentu. Popisuje náležitosti projektu změny a navrhuje optimální způsob jeho managementu a komunikace zákazníkovi. V závěru praktické části …moreAbstract:
Diploma thesis in theoretical part briefly describes the technology of wireless internet connection (WiFi) and wired connection ADSL/VDSL. The thesis analyzes the impact of changes in technology and customer satisfaction and on two scenarios predicts response of the entire segment. It describes the elements of the project management and suggests the optimal way of management and communication with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44862
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: Vlastimil Mejdrech
- Reader: Tomáš Elbl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44862
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane