Integrated Marketing Communication and its social implications – Bc. Christian Haubenwaller
Bc. Christian Haubenwaller
Diplomová práce
Integrated Marketing Communication and its social implications
Integrated Marketing Communication and its social implications
Anotace:
Anotace Hlavní zaměření, které je také cílem této práce je hlouběji do oblasti integrované marketingové komunikace stejně jako jeho sociální důsledky. To se snaží zhodnotit význam a pojmy marketingu a marketingové komunikace, které jsou použity v moderní společnosti. Integrované marketingové komunikace má své hlavní cíle, jak ovlivňují přímé chování komunikace. Navíc, strategické porozumění integrované …víceAbstract:
Abstracts The main focus which is also the objective of this paper is to dig deeper into the field of integrated marketing communications as well as its social implications. It seeks to evaluate the meaning and concepts of marketing and marketing communications that are applied in the modern day society. Integrated marketing communications has its main goal as influencing and affecting directly the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pqh0j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo