Motivy internacionalizace malých a středních podniků v regionu Břeclav – Bc. Markéta Oslzlá
Bc. Markéta Oslzlá
Diplomová práce
Motivy internacionalizace malých a středních podniků v regionu Břeclav
Internationalization motives of small and medium enterprises in Breclav region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá internacionalizací malých a středních podniků v příhraničním regionu Břeclav, který je zajímavý svým geografickým umístěním v blízkosti dvou trhů. Jejím cílem je identifikovat motivy a bariéry internacionalizace malých a středních podniků působících v tomto regionu. Primární data pro naplnění cíle byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření. Byly určeny subjektivně …víceAbstract:
Diploma thesis is dealing with internationalization of small and medium enterprises in the border region Breclav, which is attractive for its geographical location near two markets. The aim is to identify motives and barriers of internationalization of small and medium enterprises operating in this region. To obtain primary data for reaching the goal a survey was conducted from which the subjectively …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Globální leadership
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria