Motivy internacionalizace malých a středních podniků v regionu Břeclav – Bc. Markéta Oslzlá
Bc. Markéta Oslzlá
Master's thesis
Motivy internacionalizace malých a středních podniků v regionu Břeclav
Internationalization motives of small and medium enterprises in Breclav region
Abstract:
Diplomová práce se zabývá internacionalizací malých a středních podniků v příhraničním regionu Břeclav, který je zajímavý svým geografickým umístěním v blízkosti dvou trhů. Jejím cílem je identifikovat motivy a bariéry internacionalizace malých a středních podniků působících v tomto regionu. Primární data pro naplnění cíle byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření. Byly určeny subjektivně …moreAbstract:
Diploma thesis is dealing with internationalization of small and medium enterprises in the border region Breclav, which is attractive for its geographical location near two markets. The aim is to identify motives and barriers of internationalization of small and medium enterprises operating in this region. To obtain primary data for reaching the goal a survey was conducted from which the subjectively …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OSLZLÁ, Markéta. \textit{Motivy internacionalizace malých a~středních podniků v~regionu Břeclav}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/z1ha28/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Global Leadership
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria