Bc. Marie Nováčková

Master's thesis

Chování spotřebitele na trhu privátních značek

Consumer behaviour in the private label market
Anotácia:
Nováčková, M. Chování spotřebitele na trhu privátních značek. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2022. Diplomová práce se zaměřuje na trh privátních značek. Cílem práce bylo identifikovat faktory, které spotřebitele při nákupu privátních značek nejvíce ovlivňují. K poznání a zhodnocení aktuální situace na trhu privátních značek byla provedena analýza tohoto trhu na základě sekundárních dat …viac
Abstract:
Novackova, M. Consumer behaviour in the private label market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022. The diploma thesis is dealing with market of private labels. The goal is to identify the factors that influence consumers when buying private labels the most. In order to understand and assess the current situation of the private label market, an analysis of this market has been carried out …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
  • Vedúci: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
  • Oponent: Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta