Daniela Dudinská

Diplomová práce

Analýza cieľových skupín a komunikácie značky Mercedes-Benz na trhu osobných vozidiel v ČR

Analýza cílových skupin a komunikace značky Mercedes-Benz na trhu osobních vozů v ČR
Anotace:
Cílem práce je identifikovat slabé stránky, hrozby a příležitosti ve vyvíjených marketingových aktivitách značky Mercedes-Benz v ČR a navrhnout způsoby, jak inovovat komunikaci firmy se současnými, ale i potenciálními cílovými skupinami. Teoretická část práce přibližuje základní poznatky z oblasti brand managementu, nákupního chování spotřebitelů, výzkumu trhu a marketingové komunikace. Praktická část …více
Abstract:
The thesis aims to identify the weaknesses, threats and opportunities in local marketing activities of the brand Mercedes-Benz in Czech Republic and to suggest ways to upgrade the communication of the company with the current, as well as the potential target groups. The theoretical part of the thesis brings basic knowledge of brand management, consumer behaviour, market research and marketing communications …více
Abstract:
Cieľom práce je identifikovať slabé stránky, hrozby a príležitosti vo vyvíjaných marketingových aktivitách značky Mercedes-Benz v ČR a navrhnúť spôsoby, ako inovovať komunikáciu firmy so súčasnými, ale i potenciálnymi cieľovými skupinami. Teoretická časť práce približuje základné poznatky z oblasti brand managementu, nákupného chovania spotrebiteľov, výskumu trhu a marketingovej komunikácie. Praktická …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Lenka Burianová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29408

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod