Daniela Dudinská

Master's thesis

Analýza cieľových skupín a komunikácie značky Mercedes-Benz na trhu osobných vozidiel v ČR

Analýza cílových skupin a komunikace značky Mercedes-Benz na trhu osobních vozů v ČR
Abstract:
Cílem práce je identifikovat slabé stránky, hrozby a příležitosti ve vyvíjených marketingových aktivitách značky Mercedes-Benz v ČR a navrhnout způsoby, jak inovovat komunikaci firmy se současnými, ale i potenciálními cílovými skupinami. Teoretická část práce přibližuje základní poznatky z oblasti brand managementu, nákupního chování spotřebitelů, výzkumu trhu a marketingové komunikace. Praktická část …more
Abstract:
The thesis aims to identify the weaknesses, threats and opportunities in local marketing activities of the brand Mercedes-Benz in Czech Republic and to suggest ways to upgrade the communication of the company with the current, as well as the potential target groups. The theoretical part of the thesis brings basic knowledge of brand management, consumer behaviour, market research and marketing communications …more
Abstract:
Cieľom práce je identifikovať slabé stránky, hrozby a príležitosti vo vyvíjaných marketingových aktivitách značky Mercedes-Benz v ČR a navrhnúť spôsoby, ako inovovať komunikáciu firmy so súčasnými, ale i potenciálnymi cieľovými skupinami. Teoretická časť práce približuje základné poznatky z oblasti brand managementu, nákupného chovania spotrebiteľov, výskumu trhu a marketingovej komunikácie. Praktická …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 1. 2012
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Lenka Burianová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29408

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod