Analýza cieľových skupín a komunikácie značky Mercedes-Benz na trhu osobných vozidiel v ČR – Daniela Dudinská
Daniela Dudinská
Master's thesis
Analýza cieľových skupín a komunikácie značky Mercedes-Benz na trhu osobných vozidiel v ČR
Analýza cílových skupin a komunikace značky Mercedes-Benz na trhu osobních vozů v ČR
Anotácia:
Cílem práce je identifikovat slabé stránky, hrozby a příležitosti ve vyvíjených marketingových aktivitách značky Mercedes-Benz v ČR a navrhnout způsoby, jak inovovat komunikaci firmy se současnými, ale i potenciálními cílovými skupinami. Teoretická část práce přibližuje základní poznatky z oblasti brand managementu, nákupního chování spotřebitelů, výzkumu trhu a marketingové komunikace. Praktická část …viacAbstract:
The thesis aims to identify the weaknesses, threats and opportunities in local marketing activities of the brand Mercedes-Benz in Czech Republic and to suggest ways to upgrade the communication of the company with the current, as well as the potential target groups. The theoretical part of the thesis brings basic knowledge of brand management, consumer behaviour, market research and marketing communications …viacAbstract:
Cieľom práce je identifikovať slabé stránky, hrozby a príležitosti vo vyvíjaných marketingových aktivitách značky Mercedes-Benz v ČR a navrhnúť spôsoby, ako inovovať komunikáciu firmy so súčasnými, ale i potenciálnymi cieľovými skupinami. Teoretická časť práce približuje základné poznatky z oblasti brand managementu, nákupného chovania spotrebiteľov, výskumu trhu a marketingovej komunikácie. Praktická …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29408
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Lenka Burianová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29408
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova