Návrh inovací marketingového projektu developerské společnosti – Bc. Lenka Trnková
Bc. Lenka Trnková
Bachelor's thesis
Návrh inovací marketingového projektu developerské společnosti
Real Estate Development Marketing Project Innovation Proposal
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je problematika developerského produktu a jeho marketingového komunikačního mixu. Teoretická část obecně vymezuje základní aktivity marketingového mixu a disponibilní marketingové nástroje. Část aplikační následně zhodnocuje užité marketingové komunikační aktivity v minulosti a autorka se snaží o jejich inovaci pro budoucí kampaň téhož developerského projektu.Abstract:
The subject of this thesis is the issue of developer´s product marketing and communication mix. The theoretical part generally defines the basic activities of the marketing mix and marketing tools available. The application part then evaluates used marketing communications activities in the past and the author is trying to innovate the future campaign of the same development project
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p9r5q/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2011
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce
Eva Clarkson -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.
Lucie Trková -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová