Bc. Lenka Trnková

Bachelor's thesis

Návrh inovací marketingového projektu developerské společnosti

Real Estate Development Marketing Project Innovation Proposal
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je problematika developerského produktu a jeho marketingového komunikačního mixu. Teoretická část obecně vymezuje základní aktivity marketingového mixu a disponibilní marketingové nástroje. Část aplikační následně zhodnocuje užité marketingové komunikační aktivity v minulosti a autorka se snaží o jejich inovaci pro budoucí kampaň téhož developerského projektu.
Abstract:
The subject of this thesis is the issue of developer´s product marketing and communication mix. The theoretical part generally defines the basic activities of the marketing mix and marketing tools available. The application part then evaluates used marketing communications activities in the past and the author is trying to innovate the future campaign of the same development project
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2011
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní