Návrh projektu marketingové komunikace nově vzniklé svatební agentury – Ing. Nikola Kakáčová
Ing. Nikola Kakáčová
Bakalářská práce
Návrh projektu marketingové komunikace nově vzniklé svatební agentury
Suggestion of project marketing communication new inception wedding agency
Anotace:
V mé bakalářské práci se věnuji marketingové komunikaci nově vzniklé svatební agentury. Firma je na trhu nová a potřebuje si vytvořit svou vlastní image, získat zákazníky a také se prosadit na trhu. Pro vstup na trh využívám forem komunikačního mixu. Firmě také vytvořím sama vlastní logo, slogan, brand a také hrubý návrh internetových stránek.Abstract:
I applying oneself to a task in my bacalary work marketings communication of new wedding agency. The company is new in market place and need create of her image, get a new customers and will have good name in market place. I using for enter to market place communication mix. I will for company self logo, phrase, brand and too rough internet websites.Klíčová slova
Marketingová komunikace firemní identita marketingový mix komunikační mix reklama podpora prodeje vztahy s veřejností přímý marketing osobní prodej segmentace trhu produkt. Marketing communication corporate identity marketing mix communication mix advertising sales promotions Public Relations direct marketing personal selling market segmentation product.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j7vvt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Rebranding and Marketing Communication
Yulia Zubenko