Roza Ilinova

Bachelor's thesis

Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky

The identification of customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Abstract:
Prvním cílem bakalářské práce je prokázat důležitost a nezbytnosti určování potřeb, požadavků a očekávání (PPO) zákazníků pro prosperitu a existenci firmy. Pro dosažení prvního cíle je využita odborná literatura, která pomůže prokázat závažnost nutnosti poznání zákazníka a jeho PPO. Druhým cílem práce je navrhnout a prakticky aplikovat vybranou metodu zjišťování PPO, pomocí níž jsou vyhodnoceny PPO …more
Abstract:
The first aim of the bachelor thesis is to confirm the importance and necessity of determining needs, wishes and expectations (PPO) customers for the prosperity and existence of the company. To achieve the first goal, professional literature is used to help demonstrate the importance of customer understanding and PPO. The second goal of the thesis is to design and apply the PPO survey methodology, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní