Roza Ilinova

Bakalářská práce

Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky

The identification of customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Anotace:
Prvním cílem bakalářské práce je prokázat důležitost a nezbytnosti určování potřeb, požadavků a očekávání (PPO) zákazníků pro prosperitu a existenci firmy. Pro dosažení prvního cíle je využita odborná literatura, která pomůže prokázat závažnost nutnosti poznání zákazníka a jeho PPO. Druhým cílem práce je navrhnout a prakticky aplikovat vybranou metodu zjišťování PPO, pomocí níž jsou vyhodnoceny PPO …více
Abstract:
The first aim of the bachelor thesis is to confirm the importance and necessity of determining needs, wishes and expectations (PPO) customers for the prosperity and existence of the company. To achieve the first goal, professional literature is used to help demonstrate the importance of customer understanding and PPO. The second goal of the thesis is to design and apply the PPO survey methodology, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní