Budování značky zaměstnavatele a její analýza ve vybrané společnosti – Kateřina Dáňová
Kateřina Dáňová
Diplomová práce
Budování značky zaměstnavatele a její analýza ve vybrané společnosti
Employer branding in its analysis in the particular company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na analýzu budování značky zaměstnavatele ve společnosti Heineken Česká republika. Cílem teoretické části je na základě zahraniční i české odborné literatury a tematických článků shrnout a popsat hlavní pojmy a přístupy týkající se problematiky budování značky zaměstnavatele. Praktická část bude zaměřena na analýzu employer brandingu ve společnosti Heineken Česká republika …víceAbstract:
The master thesis is focused on employer branding in the company the Heineken Czech Republic. The aim of the theoretical part is to summarize and describe the main concepts and approaches concerning the employer branding on the basis of foreign and Czech scientific literature and thematic articles. The practical part will be focused on employer branding analysis at the Heineken Czech Republic. Information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69996
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Otakar Němec
- Oponent: Tereza Malafová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69996
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová