Kateřina Dáňová

Diplomová práce

Budování značky zaměstnavatele a její analýza ve vybrané společnosti

Employer branding in its analysis in the particular company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na analýzu budování značky zaměstnavatele ve společnosti Heineken Česká republika. Cílem teoretické části je na základě zahraniční i české odborné literatury a tematických článků shrnout a popsat hlavní pojmy a přístupy týkající se problematiky budování značky zaměstnavatele. Praktická část bude zaměřena na analýzu employer brandingu ve společnosti Heineken Česká republika …více
Abstract:
The master thesis is focused on employer branding in the company the Heineken Czech Republic. The aim of the theoretical part is to summarize and describe the main concepts and approaches concerning the employer branding on the basis of foreign and Czech scientific literature and thematic articles. The practical part will be focused on employer branding analysis at the Heineken Czech Republic. Information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Otakar Němec
  • Oponent: Tereza Malafová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69996