Andrea ŠPIRHANZLOVÁ
Bakalářská práce
Příroda jako inspirace v PVČ
Tvůrčí projekt volnočasových aktivit využívajících přírody jako prostředí k rozvoji
Nature as inspiration for leisure education
Anotace:
Práce se zabývá organizací volnočasových aktivit, kdy je hlavní inspirací i nástrojem příroda. Teoretická část definuje základní pojmy z oboru pedagogiky volného času a poukazuje na možnost využít přírodu nejen jako inspiraci pro tvorbu obsahové složky volnočasových aktivit, ale také jako prostředí, ve kterém se výchovně vzdělávací proces daných aktivit odehrává. Praktická část obsahuje konkrétní výchovně …víceAbstract:
The thesis deals with the organization of leisure activities where the main tool and inspiration is nature. The theoretical part defines basic concepts of pedagogy of free time and points to the possibility of using nature as an inspiration not only for creating content components of leisure activities, but also as the environment in which the pedagogical - educational process of activities takes place …víceKlíčová slova
příroda pedagogika volného času projekt organizování volný čas kurz seminář malba fotografie agility
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Richard Macků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠPIRHANZLOVÁ, Andrea. Příroda jako inspirace v PVČ. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Pedagogika volného času jako prostředek k rozvoji digitálních kompetencí
Patrik SLEZÁK -
Subjektivní zkušenost studentů oboru Pedagogika volného času na TF JU se syndromem vyhoření
Lucie LÍVANSKÁ -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU
Nikola ČECHÁKOVÁ -
Sebepojetí studentů oboru Pedagogika volného času na Teologické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Marcela KOPŘIVOVÁ -
Pedagogika volného času v prostorách kostela sv. Mořice na Mouřenci u Annína
Jana KADLECOVÁ -
Podněty pro sebereflexi studenta oboru pedagogika volného času
Zuzana KONZALOVÁ -
Představy pedagoga volného času o jeho možnostech ovlivnění volného času
Jiří Lorenc
Název
Vložil
Vloženo
Práva