Analýza blízkého prostředí výrobní firmy – Bc. Michal Obyt
Bc. Michal Obyt
Diplomová práce
Analýza blízkého prostředí výrobní firmy
Microenvironmental analysis of manufacturing company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy blízkého prostředí podniku vymezit faktory, které ovlivňují potenciál úspěšnosti zkoumaného podniku a navrhnout a pokusit se realizovat strategická doporučení, která nabídnou vedení podniku možnosti úspěšného budoucího rozvoje. V teoretické části jsou vymezeny metody analýzy blízkého prostředí firmy a způsoby identifikace schopností a zdrojů podniku …víceAbstract:
The aim of this work is at the base of microenvironmental analysis define factors affecting the success potential of a manufacturing company and to propose and try to implement strategic recommendations, that offer management options of effective future development. In the theoretical part are defined method of microenvironmental analysis and ways of identification of abilities and resources of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mb1c7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová