Jan Karlík

Bachelor's thesis

Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky

Innovation of Brand Building Strategy ETA Inc. on Market in the Czech Republic
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh inovace strategie budování značky ETA na českém trhu. Práce analyzuje značku ETA, zejména její brandingovou strategii. V první části, teoretic-ké, jsou nastíněna východiska řešené problematiky. Druhá část, praktická, je zaměřena na analýzu historického a současného vývoje značky. Součástí práce je analýza hodnoty značky pomocí modelu Davida Aaekra, s použitím dotazníku …more
Abstract:
The aim of bachalor´s thesis is to inovate the brand building strategy ETA inc. on Czech market. The thesis analyzes the trade mark- ETA, especially its branding strategy. The first section, theoretical, outlines solution on the theoretical basis. The second section, practical, focuses on ETA´s historical and contemporary development. Part of this section is ETA´s market value analysis based on David …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013
Accessible from:: 17. 5. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Karlík, Jan. Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe