Teaching and Learning English in the 21th Century – Hana KOČIŠOVÁ
Hana KOČIŠOVÁ
Diplomová práce
Teaching and Learning English in the 21th Century
Teaching and Learning English in the 21th Century
Abstract:
This diploma thesis deals firstly with the historical development of methods and approaches and secondly with ?modern? methods of language teaching and learning in the 21st century. The chief aim of the submitted thesis is to provide descriptions of the methods which are offered to Czech students in private language institutions and to compare them. The secondary goals are to compare these ?modern …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá za prvé historickým vývojem výukových metod a za druhé sleduje ?moderní? metody výuky anglického jazyka ve 21.století. Primárním cílem této práce je popsat jednotlivé metody, které jsou nabízeny českých studentům v soukromých institucích poskytujících jazykovou výuku a srovnat je. Dalším cílem je srovnat tyto ?moderní? metody v jazykové výuce s metodami užívanými v předchozích …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Zveřejnit od: 21. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOČIŠOVÁ, Hana. Teaching and Learning English in the 21th Century. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství historie pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2.
Lucie Podhorská -
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Alternativní metoda sugestopedie jako inspirace pro hodiny anglického jazyka v jazykové škole
Marika Kovácsová -
Jazykové hry jako aktivizační metoda ve výuce ruštiny
Olga Bulatová -
Metoda CLIL ve výuce tématu první pomoci a německého jazyka na 2. stupni základní školy
Monika JUNGVIRTHOVÁ -
Výuka angličtiny dramatickými metodami
Martin Šíp -
Zpřístupnění přenosných elektronických komunikačních zařízení lidem se zrakovým postižením
Marek Susčík -
Dvojice, terapeutická metoda manželů Černých: Popis metody, teoretické zakotvení a experimentální administrace.
Karel Černý