Marcela KRIHOVÁ

Diplomová práce

Metody výuky čtení a formování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ v prostředí školy

Methods of Learning to Read and the Formation of Literacy of Pupils of the 1st grade of Elementary School in the School Enviroment
Anotace:
Diplomová práce s názvem Metody výuky čtení a formování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ v prostředí školy se zabývá aktuálním didaktickým tématem, jež úzce souvisí s rozvojem počáteční čtenářské gramotnosti a čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku ve školním prostředí. Teoretická část této práce vymezuje základní pojmy vážící se k počáteční čtenářské a čtenářské gramotnosti, dále …více
Abstract:
The thesis titled Teaching Reading Methods and Reading Literacy Forming of Elementary School Pupils in the School Environment deals with the current didactic topic which is closely related to the development of initial reading literacy and reading literacy among younger school age pupils in the school environment. The theoretical part defines basic terms which are connected with the initial reading …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Zveřejnit od: 7. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 5. 2016
  • Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRIHOVÁ, Marcela. Metody výuky čtení a formování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ v prostředí školy. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta