Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business – Bc. Iuliia Vasilenko
Bc. Iuliia Vasilenko
Diplomová práce
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Anotace:
Diplomová práce na téma „Společenská odpovědnost firem a její efektivita pro konkurenceschopnost podnikání“ je zaměřena na analýzu modelu CSR, zhodnocení jeho efektivity a doporučení ohledně zlepšení strategie CSR s cílem zvýšit konkurenceschopnost na trhu. Metody, které se používají hlavně v praktické části, jsou SWOT, Porterova analýza pěti sil a benchmarking.Abstract:
The Diploma Thesis on topic “Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business” is focused on the analysis of CSR model, evaluation of its efficiency and providing recommendations regarding improvements in CSR strategy in order to increase the competitiveness in the market. Methods which are mainly used in practical part are SWOT, Porter's Five Forces analysis and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jjfgd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova