Využití nástrojů podpory prodeje ve vinárně U Archy – Pavlína Jurmanová
Pavlína Jurmanová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů podpory prodeje ve vinárně U Archy
Application of Sales Promotion Tools in Marketing Communication of Wine Bar Archa
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nástrojem marketingové komunikace, podporou prodeje, ve vinotéce U Archy ve Zlíně. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu služeb, marketingového mixu služeb a komunikačního mixu. Dále je podrobně rozebrána kapitola podpora prodeje, kde je představena její funkčnost a cíle a jsou rozebrány její hlavní nástroje. Poslední dvě kapitoly se věnují nákupnímu …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the tool of marketing communication, sales promotion, in the wine shop U Archy in Zlín. The theoretical part defines the basic concepts of service marketing, marketing mix of services and communication mix. Furthermore, the chapter sales promotion is analyzed in detail, where its functionality and goals are introduced and its main tools are analyzed. The last two chapters …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURMANOVÁ, Pavlína. \textit{Využití nástrojů podpory prodeje ve vinárně U Archy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/z70qym/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jurmanová, Pavlína. Využití nástrojů podpory prodeje ve vinárně U Archy. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou
Lenka Štulírová -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
Andrea Houzarová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Petra Sinkulová -
Analýza spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade
Denisa Mertová -
Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
Veronika CINÁDROVÁ -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková