Ing. Dominik Jurásek

Diplomová práce

Analýza ziskovosti zákazníků

Analysis of customer profitability
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat ziskovost zákazníků ve společnosti POLYMER INSTITUTE BRNO, spol. s r.o. Představuje základní teoretické poznatky o ziskovosti zákazníků a řízení vztahů s nimi a zvláštní důraz klade na metody přiřazování nepřímých nákladů. V praktické části analyzuje současnou praxi přiřazování nákladů v daném podniku, navrhuje alternativní způsob přiřazení nepřímých …více
Abstract:
The purpose of this study is to analyze customer profitability in chosen company POLYMER INSTITUTE BRNO, spol. s r.o. Firstly theory on customer profitability and customer relationship management is presented and a particular attention is paid on allocation methods of indirect costs. In the practical part of this study current practice of cost allocation within the company is analyzed and an alternative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Pokorná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství