Návrh konceptu marketingové komunikace pro vzdělávací agenturu G8M8 Great Mate – Lenka Holemářová
Lenka Holemářová
Master's thesis
Návrh konceptu marketingové komunikace pro vzdělávací agenturu G8M8 Great Mate
Abstract:
Tématem diplomové práce je návrh konceptu marketingové komunikace pro vzdělávací agenturu G8M8 Great Mate. Agentura se zabývá vyřizováním pobytů v Austrálii spojených se studiem a prací.Abstract:
The topic of my thesis is design of marketing communications for the education agency G8M8 Great Mate. The Agency deals with the handling of stay in Australia for study and work.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 2. 2014
Identifier:
http://theses.cz/id/z83t68/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2014
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLEMÁŘOVÁ, Lenka. \textit{Návrh konceptu marketingové komunikace pro vzdělávací agenturu G8M8 Great Mate}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Available from: https://theses.cz/id/z83t68/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMaster programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková