Vliv internetu na rozvoj marketingu – Bc. Helena Hnátková
Bc. Helena Hnátková
Diplomová práce
Vliv internetu na rozvoj marketingu
The internet influence to marketing developlment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem internetu na rozvoj marketingu. Hlavním cílem této práce je na základě teoretických zdrojů určit hlavní změny v marketingu vlivem internetu, což je obsahem teoretické části. Vedlejším cílem této práce je v aplikační části provést analýzu společnosti DMA Praha s.r.o. a zhodnotit, zda efektivně využívá možnosti internetu pro marketingové aktivity. V případě zjištěných …víceAbstract:
This thesis deals with the internet influence on the marketing development. The main objective of this work is based on theoreticalsources to analyze and identify the main changes in marketing to influence of Internet, which is the subject of theoretical part.The secondary objective of this work is to analyze DMA Praha s.r.o company, and to assess whether the possibility of effectively using the internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ujjwh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková