Bc. Helena Hnátková

Diplomová práce

Vliv internetu na rozvoj marketingu

The internet influence to marketing developlment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem internetu na rozvoj marketingu. Hlavním cílem této práce je na základě teoretických zdrojů určit hlavní změny v marketingu vlivem internetu, což je obsahem teoretické části. Vedlejším cílem této práce je v aplikační části provést analýzu společnosti DMA Praha s.r.o. a zhodnotit, zda efektivně využívá možnosti internetu pro marketingové aktivity. V případě zjištěných …více
Abstract:
This thesis deals with the internet influence on the marketing development. The main objective of this work is based on theoreticalsources to analyze and identify the main changes in marketing to influence of Internet, which is the subject of theoretical part.The secondary objective of this work is to analyze DMA Praha s.r.o company, and to assess whether the possibility of effectively using the internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní