Bc. Helena Hnátková

Master's thesis

Vliv internetu na rozvoj marketingu

The internet influence to marketing developlment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem internetu na rozvoj marketingu. Hlavním cílem této práce je na základě teoretických zdrojů určit hlavní změny v marketingu vlivem internetu, což je obsahem teoretické části. Vedlejším cílem této práce je v aplikační části provést analýzu společnosti DMA Praha s.r.o. a zhodnotit, zda efektivně využívá možnosti internetu pro marketingové aktivity. V případě zjištěných …more
Abstract:
This thesis deals with the internet influence on the marketing development. The main objective of this work is based on theoreticalsources to analyze and identify the main changes in marketing to influence of Internet, which is the subject of theoretical part.The secondary objective of this work is to analyze DMA Praha s.r.o company, and to assess whether the possibility of effectively using the internet …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní