Systémy školské intervence v oblasti chování žáků základních škol – Bc. Kateřina VALTEROVÁ, DiS.
Bc. Kateřina VALTEROVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Systémy školské intervence v oblasti chování žáků základních škol
Systems of Educational Intervention in the field of behavior of primery school pupils
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou současných úkolů systémů školské intervence v oblasti chování žáků základních škol. Teoretická část ve třech kapitolách představuje vymezení intervence v oblasti chování ve školním prostředí, systémy fungující v rámci základní školy a v neposlední řadě externí systémy intervence spolupracující se školami. Poslední kapitola se zabývá konkrétními úkoly …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of current tasks of school intervention systems in the area of behaviour of primary school pupils. The theoretical part in three chapters presents the definition of intervention in the field of behaviour in the school environment, systems operating within primary schools and last but not least, external intervention systems cooperating with schools. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2020
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALTEROVÁ, Kateřina. Systémy školské intervence v oblasti chování žáků základních škol. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová -
Minimální preventivní program vybraného sociálně patologického jevu u žáků s mentálním postižením a sociálním znevýhodněním
Jana Macáková -
Preventivní a reedukační program u dětí v dětském domově se školou
Simona Petrášková -
PEER program jako forma prevence vzniku sociálně patologických jevů na Gymnáziu a SOŠPg Čáslav
Roman Bechyně -
Minimální preventivní program
Milena Juříková -
Minimální preventivní program na základní škole a speciálních zařízeních
Marta Valentová -
Minimální preventivní program pro základní školy
Kateřina Círová -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková