Motivace klíčových zákazníků k prosazování tržní strategie dodavatele – Bc. Radek Šafář
Bc. Radek Šafář
Master's thesis
Motivace klíčových zákazníků k prosazování tržní strategie dodavatele
Key Customer's Motivation for Enforcement of Supplier's Market Strategy
Abstract:
Tématem závěrečné diplomové práce je Motivace klíčových zákazníků ke sledování tržní strategie dodavatele. Teoreticko-metodologická část objasňuje vztahy mezi tržními strategiemi a cenovými hladinami, způsoby stanovení klíčových zákazníků, způsoby jejich motivace, způsob zajištění informací a popisuje současný vztah oboru. Aplikační část definuje tržní strategii konkrétního podniku, určuje jeho klíčové …moreAbstract:
This dissertation focuses on the motivation of key customers that is then reflected in supplier’s market strategy. Both theoretical and methodological parts of the dissertation clarify topics such as relation between market strategies and price levels, selection of key customers and their motivation, ways of communication and description of current relation in the field. The final part implements theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dtv3n/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Sociální kapitál jako konkurenční výhoda podniku
Jan Skovajsa -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Etické chování jako konkurenční výhoda
Victoria Ruban -
Vzdělávání a rozvoj pracovníků v podniku jako konkurenční výhoda
Lenka VORÁČKOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Talent Management jako konkurenční výhoda pro malou a střední společnost
Patrik Mandys -
Etika v podnikání jako konkurenční výhoda
Adéla Křivánková