SOMATICKÝ STAV DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU – Eliška ŽÁKOVÁ
Eliška ŽÁKOVÁ
Master's thesis
SOMATICKÝ STAV DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU
Anotácia:
Hlavním cílem této magisterské práce je popsání a srovnání vybraných somatických parametrů u dětí mladšího školního věku, které dochází do základních škol Olomouckého kraje. Měření se v rámci výzkumu zúčastnilo 1628 dětí (871 dívek a 757 chlapců), které byly dle věku rozděleny do šesti kategorií (šest až jedenáct let). Pro zjištění hodnot složení lidského těla byl využit přístroj InBody 720, jenž pracuje …viacAbstract:
The main aim of this thesis is description and comparison of selected somatic parameters in younger school-aged children, who attend primary schools in Olomouc region. 1628 children (871 girls and 757 boys) participated in the research. They were divided into six categories according to age (from six to eleven years). InBody 720 device was used for measuring the values of body composition; it uses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. RNDr. Miroslava Přidalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÁKOVÁ, Eliška. SOMATICKÝ STAV DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / odbor:
Physical Education and Sports / TV-BI
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod bioelektrické impedance ke stanovení tělesného složení
Karolína EXNEROVÁ -
Determinace tělesného složení u studentů 1. ročníku FTK UP na základě metody bioelektrické impedance přístroji In Body 720 a Tanita BC-418
Radek ŠIMEK -
Tělesné složení na základě metody bioelektrické impedance u schizofreniků
Tereza PODZIMKOVÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová
Názov
Vložil
Vložené
Práva