Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o. – Miroslava Nová
Miroslava Nová
Master's thesis
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o.
Competitive Strategy of selected products of the company Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o.
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřená na problematiku tvorby konkurenční strategie výrobkového portfolia společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o., která je v současné době světovým lídrem v odvětví výroby kosmetických dekorativních tužek. V teoretické části práce byl nejdříve představen proces tvorby konkurenční strategie a následně byly popsány odborné přístupy ke konkurenční strategii dle autorů …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on creating and implementing competitive strategy of selected business activity. Within this thesis, product portfolio of enterprise Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o., which is currently the world leader in the industry of production of cosmetic decorative pencils, was examined. First, the process of creating competitive strategy was theoretically described as well …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁ, Miroslava. \textit{Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o.}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/zaddch/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Názov
Vložil
Vložené
Práva