Giacomo Donini
Bakalářská práce
Doing business in Italy
Doing business in Italy
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat podnikatelské a investiční prostředí Itálie a objasnit, proč by Itálie a dále specificky region Lombardie jako vlajková loď italského hospodářství, mohla být zajímavou pro investory nebo podnikatele a také význam Itálie v rámci Evropské unie. Tato země má spoustu specifických vlastností, které silně ovlivňují její postavení na mezinárodním obchodu buď v negativním …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the business and investment environment of Italy and clarify why Italy, later on specifically Lombardy region as flagship of Italian economy, could be interesting for investors or entrepreneurs and also its importance within the European Union. This country has a lot of specific features, which are heavily influencing its position on the international …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50081
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50081
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík