Nástroj pro direct marketing a helpdesk na internetu – Jakub Niec
Jakub Niec
Bachelor's thesis
Nástroj pro direct marketing a helpdesk na internetu
Tools for Direct Marketing and HelpDesk on Internet
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku e-mailového direkt marketingu a zákaznické podpory na internetu. V textu je obsaženo seznámení s možnostmi tvorby obecných, odborných a komerčních reklamních sdělení zaměřených jak na firmu, tak na produkt, včetně definice možností reklamních sdělení a to ve formě textových, hypertextových i plně grafických reklam. Cílem práce je vytvořit webovou aplikaci …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of email marketing and on-line help desk. The text of the thesis contains an introduction of some possibilities how to create general, professional and commercial email advertisements that are customer oriented as well as company oriented. The definition including the possibilities of advertising messages is also included in the text. The aim is to create a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/93253
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedúci: Radoslav Fasuga
- Oponent: Michal Radecký
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NIEC, Jakub. \textit{Nástroj pro direct marketing a helpdesk na internetu}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/zcezxx/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova