Designing a Styles- and Strategies-Based Course for Adults – Bc. Zita Biberlová
Bc. Zita Biberlová
Diplomová práce
Designing a Styles- and Strategies-Based Course for Adults
Designing a Styles- and Strategies-Based Course for Adults
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením kurzu založeného na stylech a strategiích učení pro skupinu dospělých studentů, kteří navštěvují firemní kurz angličtiny. Teoretická část práce představuje vzdělávání dospělých v širším kontextu společně s jejich motivací a rolí učitele. Dále je diskutováno teoretické pozadí a rozdělení stylů a strategií učení. Poslední kapitola teoretické části vyzdvihuje samotný …víceAbstract:
The master’s thesis deals with designing a styles- and strategies- based course for a group of adult learners attending a company course. The theoretical part introduces adult education in a more complex context together with their motivation and the role of a teacher. Moreover, the theoretical background of learning styles and its division is discussed as well as the learning strategies. The last …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r27co/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedoucí: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
- Oponent: M.A. Ailsa Marion Randall
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BIBERLOVÁ, Zita. \textit{Designing a Styles- and Strategies-Based Course for Adults} [online].
Brno, 2019 [cit. 2021-01-27]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/zd2du0/>.
Diplomová práce.
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Učební styly a individuální výuka dospělých studentů anglického jazyka
Dominika KARDOŠOVÁ -
Analýza studijních potřeb a předpokladů dospělých studentů při zahájení studia
Tomáš Vaníček -
Pohled na výuku založenou na spolupráci mezi studenty v terciárním stupni vzdělávání
Iveta Bedřechová -
Využití lexikální metody při cizojazyčné výuce založené na příběhu
Alice Bolcková -
Podnikatelský plán na založení firmy na výuku jazyků
Andrea Kahánková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Strategie učení intaktních žáků a žáků se zvýšeným rizikem školní neúspěšnosti
Dana Plešingerová -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková